• ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
  • موضوع انشا عالمان به دلیل فراوانی جاهلان ارجمند هستند

    موضوع انشا عالمان به دلیل فراوانی جاهلان ارجمند هستند

    مقدمه:

    بدون شک، زندگی هر فرد از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول، زمانی است که فرد ماهیت خواندن و نوشتن را فرا می‌گیرد. و بخش دوم، زمانی است که در شرایط بیسوادی کامل قرار دارد. اما حالا او به دنیا به شکلی متفاوت تر نگاه می‌کند و چیزهایی را می‌بیند که قبلاً نمی‌توانست ببیند. این تجربه برای او بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.

    موضوع انشا عالمان به دلیل فراوانی جاهلان ارجمند هستند

    در واقع، جهل و دانش در انسان مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرد تنها زمانی که او نظری درباره یک موضوع دارد و مسئولیت انجام یک کار را به بهترین شکل ممکن بر عهده می‌گیرد. در غیر این صورت، اگر او تلاش کند از این مسئولیت خلاص شود و به هدفی که برایش تعیین کرده‌ایم نرسد، دریابید که دانش و جهل او بررسی نخواهد شد.

    اگر فکر می‌کنید ممکن است در شرایط سختی قرار گیرید و نیاز به تلاش مداوم داشته باشید، باید بدانید که بیشتر افراد موفق نیز با شرایط سخت و بدترین وضعیت‌ها روبرو شده‌اند. شما در این موقعیت تنها نیستید، زیرا تعداد کمی از افراد می‌توانند این شرایط سخت را تحمل کنند و به نتایج مطلوب برسند. عموماً افراد دانشمند و صاحب علم کمتری هستند و قطعاً محبوب‌تر و ارزشمندترند. زیرا ما درباره گذشته آنان حدس زده و می‌دانیم که زندگی آنان به چه شکلی بوده است.

    نتیجه‌گیری:

    هر فرد در مواجهه با شرایط سختی قرار می‌گیرد و زمانی که به طور هوشمندانه از آن عبور کند، بدون شک موفق‌تر خواهد بود. او در جامعه به عنوان یک شخصیت مهم شناخته می‌شود و حتی به عنوان یک عالم شناخته می‌شود که سعی می‌کند سرنوشت خود را تغییر دهد.

     

    برای مشاهده انشا پایه هفتم کلیک کنید