• ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
  • موضوع نگارش درباره تخیل و دنیای غیر واقعی

    موضوع نگارش درباره تخیل و دنیای غیر واقعی

    هر کسی ممکن است در ذهن خود تخیلاتی داشته باشد و حتی موضوعاتی را مورد بررسی قرار دهد و مدام با آن‌ها درگیر باشد که حتی یک درصد هم امکان ندارد واقعیت داشته باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از انسان‌ها از کودکی خود را وارد دنیای دیگری می‌کنند و ما احتمالاً از آن خبر نداریم.

    موضوع نگارش درباره تخیل و دنیای غیر واقعی

    این متن درباره اتفاقاتی است که معمولاً در رویاهای خودمان می‌پردازیم و شاید حتی دوست داشته باشیم که به زودی واقعیت شوند، واقعیتی که انگار قبلاً درباره آن فکرهای زیادی داشتیم و حالا دوست داریم آن را به واقعیت تبدیل کنیم. باید گفت که افراد بزرگ و دانشمندان نیز چنین وضعیتی داشته‌اند و مدام سعی کرده‌اند مسئله‌ای را در ذهن خود ایجاد کنند.

    اولین مرحله از موفقیتی که برای بزرگترین مخترعان رخ داده، این بود که هر چه می‌خواستند را در ذهن خود تصور کرده و با آن زندگی کردند. پس از این مرحله، وارد فاز اجرایی شدند و در نهایت، با سال‌ها تلاش و تحمل سختی، آن چیزی که به رویا تبدیل کرده بودند، به یک واقعیت تبدیل شد که سراسر دنیا را در بر می‌گیرد.

    این واقعیت تاثیرات بزرگی در زندگی ما داشته است، از توماس ادیسون تا مخترع تلفن، گراهام بل.

    نتیجه‌گیری:

    آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که خودتان نیز می‌توانید این مسیر را شروع کنید؟ البته باید به این نکته توجه داشت که زندگی کردن تنها در رویاها نمی‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

    برای مشاهده انشا پایه هفتم کلیک کنید