• ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
  • استوری موشن چیست و چه کاربردی دارد؟

    استوری موشن چیست و چه کاربردی دارد؟

    استوری موشن یکی از روش های تبلیغاتی و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. در کلمه استوری موشن از دو بخش استوری به معنی داستان و موشن به معنی متحرک تشکیل شده است، که ترکیب این دو یعنی داستان هایی که متحرک هستند و در آنها المان های گرافیکی به کار رفته است. استوری موشن ها به صورت ویدیوهایی زیبا به همراه موسیقی هماهنگ با داستان هستند که جذابیت بصری برای مخاطب ایجاد کند. برای معرفی برند یا کسب و کار و یا حتی محصولات در موشن استوری از فونت های جذاب و خوانا استفاده می شود که مشتری ارتباط خوبی با ویدیو بگیرد. سازندگان با روانشناسی رنگ ها، روانشناسی اشکال، اصول پایه ای و اساسی طراحی مثل سلسه مراتب و عواملی دیگر سعی دارند تا نفوذ بالایی در مخاطب ایجاد کنند.

    کاربردهای استوری موشن چیست؟

    • می توان محصولات یک برند یا خود برند را به راحتی و به صورت حرفه ای و کوتاه به مخاطب معرفی کرد و به علت تایم کوتاهی که دارد معمولا مورد توجه کاربران زیادی قرار می گیرد.
    • واسطه ی خوبی برای اعلام جشنواره ها و تخفیفات برندها است.
    • در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند هر اطلاعیه و توضیحی را به مخاطب برساند.
    • برای ساخت استوری های مناسبنی بسیار کاربردی است.
    • قابلیت جذب فالور بسیار بالایی دارد زیرا زمانی که مخاطب استوری های گرافیکی و حرفه ای شما را می بیند، متوجه می شود که کیفیت کار بالایی دارید.

    استوری موشن چیست و چه کاربردی دارد؟

    مزایای استوری موشن چیست؟

    • به علت جلوه های بصری زیبایی که دارد در جذب مخاطب بسیار موثر است و می تواند اثرات عمیقی را بر روی مخاطب بگذارد.
    • زمانی که ویدیو با کیفیتی را از محصولات و برندتان تهیه می کنید، حس ارزشمند بودن محتوا را به مخاطب القا می کنید. در واقع مخاطب جلوه های بصری را بهتر می فهمد.
    • دنیای دیجیتال مارکتینگ رقابت های بسیاری دارد، و تمامی رقبا به دنیال راهی هستند برای این که برندشان را از سایر برندها متمایز کنند. استوری موشن یکی از همین راه های خاص بودن است که می تواند در دسته تبلیغات موثر قرار بگیرد.
    • با توجه به این که تبلیغاتی حرفه ای به حساب می رود اما ساخت آن نیاز به پرداخت هزینه های سنگین ندارد.
    • برای نشان دادن برند به مخاطب پیوندهای عمیقی بین مخاطب و برند ایجاد می کند، که این فناوری باعث آگاهی از برند در مخاطب می شود.
    • به کمک ابزار بصری به ارتباط بین ذهن مخاطب و برند و تبلیغات سرعت می بخشد و باعث می شود که مخاطب درک بهتری از کسب و کارتان داشته باشد.

    استوری موشن های به قدری جذاب و پر مخاطب شده اند که امروزه بهترین و بروز ترین ادمین ها بیشتر از استوری موشن ها بهره می گیرند.

    اگر به دنبال مجموعه ای گرافیکی هستید که بهترین خدمات ارائه دهنده استوری موشن با جذابیت را داشته باشند و پروژه های خود را با خیالی آسوده به این مجموعه بسپارید باتیس گرفی یکی از بهترین و جامع ترین انتخاب برای شما خواهد بود.

    فضای مجازی دارای امکانات فراوانی برای بازاریابی می‌باشد. از جمله ابزارهای قدرتمند در این دنیا، اینستاگرام است که با بهره‌گیری از استوری موشن، امکان تعامل بهتر با مخاطبان را فراهم می‌کند. در دوران حاضر، شبکه‌های اجتماعی با جمعیت بزرگی از طرفداران مواجه هستند و حضور تبلیغات در این محیط، بازخورد قابل توجهی را برای کسب و کارها به ارمغان آورده است. هزینه‌ی استفاده از استوری موشن نسبت به بازگشت سرمایه‌ی بسیار بالا، بسیار مناسب است.

    با استفاده از استوری موشن، سرعت بالای بازنشر محتوا در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که کسب و کار شما بیشتر دیده شود و این موضوع به فروش بیشتر شما کمک می‌کند. هر کسب و کاری با استفاده از این ابزار می‌تواند در صفحه‌ی شخصی خود، به بهترین شکل ممکن نمایان شود.

    همان طور که در مقاله بالا ذکر شد برای انتخاب بهترین گرافیست برای طرح های خود حتما باید به سمت مجموعه های گرافیکی بروید چرا که این مجموعه ها بهترین طراح ها را برای مجموعه خود انتخاب می کنند.

    مثلا در مجموعه گرافیکی باتیس گرفی خدمات گرافیکی : طراحی لوگو – طراحی بنر سایت – طراحی پست و استوری اینستاگرام – طراحی بنر متحرک – طراحی کاراکتر – طراحی ست اداری – طراحی پرتره – تصویر سازی محیط – طراحی استوری موشن – طراحی کارت ویزیت – طراحی کاور موزیک – طراحی کاتالوگ – طراحی لوگو تایپ – طراحی لوگو مفهومی – طراحی موکاپ – طراحی آیکون – طراحی جلد کتاب – طراحی پوستر تبلیغاتی – طراحی وکتوری – نمایه سازی پست های اینستاگرام – روتوش عکس از کار های گرافیکی این مجموعه می باشد که در کنار آن طراحی وب سایت اختصاصی و سئو  و پروژه های ادمینی ( فول ادمین – تولید محتوا – دایرکتر – کامنت گذار ) نیز انجام می دهند.

    بنابراین اگر به دنبال بهترین طراح گرافیکی برای کسب و کار دائم یا موقت خود هستید مجموعه باتیس گرفی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.