• ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
  • موضوع انشا استفاده از تخیل و خلق دنیای غیر واقعی

    موضوع انشا استفاده از تخیل و خلق دنیای غیر واقعی

    مقدمه:

    هر فردی قادر است در ذهن خود تخیلاتی را ایجاد کند و به مسائلی پردازش کند که حتی یک درصد هم احتمال واقعیت ندارند. بیشتر از هر چیزی، مهم است که به یاد داشته باشیم بسیاری از افراد از کودکی خود را به دنیای دیگری می‌برند و ما ممکن است از این وضعیت آگاهی نداشته باشیم.

    موضوع انشا استفاده از تخیل و خلق دنیای غیر واقعی

    این مقاله در مورد اتفاقاتی است که معمولاً در رویاهای هر فرد برای خودشان ایجاد می‌شود و شاید حتی آرزو دارند که به سرعت به واقعیت تبدیل شود، واقعیتی که به نظر می‌رسد قبلاً درباره آن زیاد فکر کرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم آن را به واقعیت تبدیل کنیم. باید توجه داشت که حتی افراد بزرگ و دانشمندان نیز با این وضعیت مواجه بوده‌اند و سعی کرده‌اند مسئله‌ای را در ذهن خود ایجاد کنند.

    در واقع، اولین مرحله از موفقیت که به بزرگترین مخترعان تعلق می‌گیرد، تصویرسازی آنچه که می‌خواهند در ذهن خود انجام داده و با آن زندگی می‌کنند است. پس از این مرحله، ورود به فاز اجرایی صورت می‌گیرد و در نهایت، آنچه که به رویا تبدیل کرده‌اند، با سال‌ها تلاش و تحمل سختی به واقعیتی تبدیل می‌شود که در سراسر جهان تأثیرگذار است.

    این واقعیت تأثیرات بزرگی در زندگی ما داشته است، از توماس ادیسون تا مخترع تلفن، گراهام بل.

    نتیجه‌گیری:

    آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شما هم می‌توانید چنین مسیری را آغاز کنید؟ البته باید توجه داشت که زندگی کاملاً در دنیای رویاها نمی‌تواند همواره نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

     

    برای مشاهده انشا پایه هفتم کلیک کنید